Ska bättra mig ;)

Jaaa, jag är verkligen sämst på att uppdatera.. Har inte haft någon lust alls att blogga på senaste tiden! Men nu ikväll blev jag sugen igen när Mattias syster Sara satt här å bloggade, så jag gör väl ett nytt försök då =) Får se om det blir en ny design här nått tag å. 

Jag och Sara har iallafall varit ute på björnsafari ikväll, såg ingenting..  Men i helgen såg vi en mamma med två ungar :)  så himla spännande tycker jag :D
Vet inte mer vad jag ska säga mer än att det var en jävla skitdag igår.. Först fick jag ett väldigt tråkigt besked av min bäste vän, sen ringde pappa och berättade att min gamelmormor dött, å sen åkte jag till sjukhuset efterssom jag haft ont i magen i en vecka så skulle kolla vad det var. Så blev jag skickad till gävle för dom hittade inget fel på mig här i Bollnäs. Sen åkte jag och mamma till gävle och blev kvar där bra länge tills gynläkeren kikade på mig och såg att jag hade en cysta på en äggstock. Men den ska läka av sig själv som tur är!
Snacka om att jag hade en riktig skitdag!!!

Nu ska jag kika klart på big brother innan jag ska sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0