mjo

Hallå hallå!
Jaa jag vet att jag är sämst på att uppdatera, ska försöka bli bättre ;)
Men i helgen har jag iallafall hunnit med och varit massa med Mattias, åkt skoter, festat lite, mm :) Firade en kompis som fyller 18. haha sen när jag skulle gå hem från bergsveden till Mattias åkte polisen förbi så dom stannade och fråga om jag vela ha skjuts hem, snällt va :D Slapp jag gå helt ensam i mörkret! Sen när jag kom hem väckte jag Mattias så åkte vi och angla. Irina följde oxå med, men vi satt inte länge på isen till vi började tröttna och frysa så vi ringde och väckte Jörgen så han kom och hämta oss. Nu sitter jag hemma hos Mattias fast han är i sthlm, min mamma har magsjuka så jag håller mig därifrån.. Kom hem för ett tag sen från sporthallen, körde ett spinning pass och sen en timmes gym! Nu har jag nyss kollat på halv åtta hos mig och håller på kollar på familjen annorlunda nu och efter de blir det en unge i minuten, sen ska jag sova!  Har varit ledig idag för det var studiedag, men imorn börjar allvarlet igen.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0