phhuuu!

Nu är jag heeelt slut i kroppen, gissa om jag kommer ha träningsverk imorn... Sitter nu i soffan med en färsk smoothie och tänkte kolla på big brother men Jörgen hade tagit ner boxern, så jag får väl duscha och gå och lägga mig. Skönt de med så är man piggelin imorn! Ska upp imorn vid 8 och köra till holmsveden fram och tillbaka, sen till sävstaås och vara ''ledare'' för småtjejer som ska prova på bandy. Så ni som har småtjejer i skolålder är välkommen till sävstaås kl. 14.00 - 15.30! Sen är det ju bandy imorn oxå, så man måste väl dit och se Bollnäs sopa banan igen ;) 
Har fått tillbaka min efterlängtade telefon idag oxå :D  Den har varit på lagning i nästan över månad, snacka om seg.. 

sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0