HELLOO!

Men hallå där! Var ett tag sen jag bloggade nu, ett bra tag sen.. Har varken haft tid eller lust. Jag pluggar som en dåre nu så jag ska få åka utomlands nästa helg :)
Idag är det ju inte vilken dag som helst heller, jag fyller ju faktiskt 18! Tiden går så himla fort, jag hänger inte riktigt med..
Har haft hela tjocka släckten här idag, har fått en massa fina presenter! Fick en ny laptop som jag ligger och blippar lite på nu :) Finns ju inge roligare än nya teckniska saker!
Mattias kom hem idag, hann bara träffa han nån timme så nu har han åkt till sveg och blir där hela helgen :( tööört!  Imorn blir det lite kalas hos min far är de tänkt och sen blir det kanske sport inn eller om man spar sig till lördag, sånt som visar sig :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0