Helgen!

Hallådär!
Min helg har sett ut såhär..

Fredag:  I fredags var jag ledig från skolan så jag och Mattias var ute och åkte lite skoter åså innan jag drog iväg och var barnvakt åt sessorna. Helt klar världens goaste twins!

Lördag: Sen på lördag morgon vaknade barnen vid halv 7 ungefär så vi gick upp och lekte lite och fixade frulle sen ringde mami och fråga om vi skulle åka till Holmsveden och fiska i finvädret och åka lite pulka med barnen. Så vi åkte dit, hade riktigt mysigt :) synd att de blåste så förbaskat!

Söndag:  Klev jag upp runt 7 och åkte och angla med en hel hög människor. Riktigt skön dag, klar blå himmel och plus grader, det kan inte bli bättre :)  Sen åkte jag och min bror Totte till bolle ett par timmar och åkte skidor/snowboard. Sen hem till Mattias och gjorde sushi innan bandyn som gick på tvn, bra match? hehe jag somna.. Mattias oxå.  Såg första halvlek :p Sen var de ju solsidan och wallander, som jag älskar!

Lite bilder!










Kommentarer
Postat av: Lena

Tusen tack för barnvakten i helgen, ni är guld värda, åh jag lovar dig att twinsen tycker att du är världens goaste kusin!!! =)

2011-03-07 @ 20:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0