Helg!

hejsanhoppsan!
ÄNTLIGEN HELG säger jag! fy så jag har längtat efter den här helgen.
Var i skolan idag, hade utvecklingssamtal.. Gick ju inte sådär jätte bra, fick en skriftlig varning på mitt studiebidrag. Sen fick jag inte ledigt när jag ska åka till Tenneriffa i april heller, känns förjävligt faktiskt.... Så får se hur det blir med de där.  Sen efter skolan var jag på stan med Mattias och Mattias syster Saras barn Joline och efter de var vi på max och käka. När vi kom hem sen gjorde Sara naglar på mig :) Tack för det! Det tog ju sin tid så nu ikväll åkte jag och Mattias till hans mormor och morfar och fikade, vi ska väl ta och krypa ner i sängen nu och försöka sova.. såå jaa, Godnatt! :) 


Kommentarer
Postat av: Yanina

Bebis nu är de du som kämpar, vill man komma någonstans så kostar det blod, svett och tårar men i slutändan så är det värt varenda sekund. Jag tror på dig och ställer upp med allt som krävs för att få dricka champange för dig på ohnbacken.. Älskar dig mitt lilla troll ♥

2011-03-20 @ 18:46:47
URL: http://yblogg.blogg.se/
Postat av: din M

Jag å! <3

2011-03-23 @ 20:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0