Wiiiiiee tjohoooo!

Wiiiiiee tjohoooo! Ja får börja skolan igen :D var på möte idag så jaa, jag börjar på måndag! Så nu har jag bestämt mig för att ta tag i skiten.. 
Idag var ja på på möte som sagt, sen var jag och Mattias och hämtade min lilebror Lucas på dagis så vi åkte på elgiganten och rusta å dedär och kikade lite, köpte ett nytt headset för alla andra jag har är för stora för mina öron, och vad var inte de dära då? Ännu större!! Fan.... Kommer bli en tung resa för mig imorn och sitta på en buss utan musik eller öronpluppar som hoppar ut hela tin i 12 timmar! Tur ja har fisen :)
Har precis fått massage av mormorn, oxå har jag varit iväg på sävstaås och tränat. Nu liggen min babe i sängen och snarkar, ska ta och göra han sällskap alldeles strax. Ska packa klart och fixa lite nu, åker från Bollnäs 07.00 och är framme i Kalix ungefär vid 7-8 på kvällen... Inte så pepp, men ja kan ju säga att vi brukar ha jääävligt roligt på dom där resorna så det går säkert bra =)

Nej, nu springer klockan iväg. Hörs på söndag!
Godnatttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0