Torsdag!

YES, jag är grym! Har precis skrivit klart en bokrecension och gjort en omvårdnads uppgift, duktig tjej :)
Nu väntar jag på att Mattias ska komma hem, jag är hos han nu för min lillebror har fått magsjuka igen...
Min jacka kom idag oxå, supernöjd :)  Det är en peak performance från stadium, det var rea på den så den kostade 2000 och den hade kostat 3500 så där gjorde jag ett fynd! :)
Idag slutade jag klockan 12, men stannade kvar och gjorde lite rester. Kollade på två filmer som jag missat. Sen följde jag med Linus hem och sen kom Anna, så åkte vi hem till mig en sväng tills Mattias kom hem då åkte jag hit och åt med han sen drog han så nu sitter jag här aldeles ensam och får hur mycket som helst gjort :) 

Hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0