Onsdag!

Jag gick och la mig typ kl 6, hur trött som helst.. Sen kom min bror Totte hem och sa att han och några kompisar skulle basta och dricka öl, var ju bara att packa väskan igen och åka till hans lägenhet. Skönt, får jag nära till skolan imorn :) Var ute i de fina vädret idag och åkte skoter med Anna, sen åkte vi och hämtade lillebror Lucas på dagis och drog till bandyplanen och åkte skridskor. Som han ÄLSKAR, han kommer klart bli en bandy stjärna!
Får se om Elin ringer snart så kanske jag drar ut en sväng eller om jag ska sooova, vore ju bra skönt de med så kanske man är piggelin imöre..

Puss!




Store&lille bror!

Kommentarer
Postat av: Yanina

MIna killar!!!!! <3

2011-02-04 @ 10:59:23
URL: http://yblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0