Måndag!

Vaknade med världens nackspärr imorse och skit ont i ryggen, tog mig knappt ur sängen.. Tog tabletter och la mig i ett varmt bad och tog en promenad för jag trodde de skulle bli bättre, men ikke!  Sen passade jag Mattias systers lilla Joline en stund, sen var jag ut och övningskörde för första gången. haha! Gick faktiskt bra för att va första gången, så åkte jag till mormor så hon fick massera mig sen gick jag till moster Irina och pussade lite på mina småkusiner Jonna och Joline! Nu ligger jag hemma i min säng och äter riskakor och kollar på 2 1/2 män och ska snart sova :)  Håller tummarna på att min rygg är bra imorn så jag kan åka till Uppsala och kika på bandy!

Godnatt&sovgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0