@ Annas place!

Hejsan!
Sitter nu hemma hos Annas bror, Anna är och gymmar.. För lat för sånt ja :) Gick faktiskt till och från skolan, räcker de! Vet inte vad jag ska hitta på nu, slå på en film och krypa ner i soffan kanske? Och vänta på att hon kommer hit med en STOOOR påse godis åt mig, livet är bra underbart ibland :) Vi gjorde skiiit go mat idag, jag och Anna. Stekt kyckling, coscos och en färsk sallad! Oxå har vi spelat ett spel som heter geni nånting, så nu vet man ju lätt att de är jag som är smartast iallafall!
Imorn blir det en lång skoldag sen ska jag hem och försöka plugga lite, jag börjar bli lite för lat och skjuter på de hela tiden..
Nä, ha en bra kväll vettja!


Jag just nu, stilig va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0