sjuuk!

Hejdär! Är hemma idag från skolan, var hemma igår oxå. Är verkligen inge pigg, jätte ont i magen och mår illa.. vette tusan vad de är för fel. Emelie kommer snart hit och pratar skit och dricket te ute i det underbara vår vädret! Sen ska hon hjälpa mig å packa lite, eftersom jag är sämst på att packa och oftast tar med mig hela garderoben :) För på lördag drar vi mot arlanda och på söndag morgon lyfter vi, tror ni jag längtas nå eller? :D Mattias kommer hem imorn så jag tänkte packa klart det mesta idag så jag kan vara med han så mycke det bara går för jag kommer sakna han som en toook!! 

Köpt ny lur oxå, en iphone 4 blev det. Är supernöjd än så länge iallafall, lite kronglig men man lär sig väl tänk ja :)  Nu kom Emelie, så ska väl ta och springa upp å koka lite te! =)

Puss&Kram.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0