burrrr!

halloj!
Är äntligen tillbaka i kalla Bollnäs, superskönt! Har haft det superkanon bra i Teneriffa, solat, badat, druckit & ätit gott. Det enda som saknades var Mattias, usch va jag har saknat han! Kom hem runt 1 inatt så jag åkte direkt till älsklingen så hann kramas lite innan han åkte till Stockholm.. Har varken haft kamera eller telefon med mig så har inte knäppt nå kort, kanske kommer sen om papi är snäll och skickar.
Idag har jag varit i skolan, började 9 och sluta vid lunch. sköönt! Anna och Emma kommer hit senare så ska vi ta en promenix och sedan basta å sånt, mysigt :)
Nu ska jag ta en liten tupplur, så himmla trött.. Somnade inte förns halv 5 imorse. hehe

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0